Cine este Dumnezeu?


Cine este Dumnezeu mare ca Dumnezeul nostru? Tu eşti Dumnezeu, Care faci minuni! (Psalmul 76,13)
 
Sunt un copil de 12 ani.
Nu am experienta de viata si nici nu stiu prea multe despre mine.
Nu stiu cu exactitate ce rol am eu pe pamant, cine sunt cu adevarat si de unde am venit aici. In schimb, stiu pur si simplu cine este Dumnezeu !
Dumnezeu este dragostea pe care o simt in jurul meu cand sunt in mijlocul familiei mele.
Atunci cand parintii mei si fratele meu mai mic imi arata prin gesturi si cuvinte frumoase ca ma iubesc sau cand ma cearta cu blandete pentru gresalele mele, simt ocrotirea si puterea lui Dumnezeu care ma intareste si ma calauzeste prin ganduri bune cum sa reactionez si cum sa procedez pe viitor. Îl simt pe Dumnezeu prin curajul pe care il am cand trebuie sa infrunt greutatile si prin gandurile bune care imi vin in minte cand am ceva de rezolvat. Îl simt pe Dumnezeu cand descopar rezolvarile la exercitiile si problemele pe care trebuie sa le rezolv la teme sau la testele de evaluare. Îl simt pe Dumnezeu langa mine cum ma tine cu mainile Sale de umeri si ma incurajeaza zicandu-mi : "Curaj, indrazneste, Eu am biruit lumea si rautatile ei! Nu deznadajdui! Lupta!"
Dar, cine este Dumnezeu ?
Dumenezeu este Duh ! Nu are trup din carne si oase. El este cel ce m-a creat in pantecele mamicii mele ! Cel ce mi-a dat minte si ganduri bune in viata. Cel ce mi-a dat sanatate si m-a protejat cand eram in pericole mari !
Dumnezeu este Iubire !
Dumnezeu este mereu langa mine, ma apara si ma ocroteste, ma iubeste nespus de mult. Pot spune chiar ca ma iubeste mai mult decat ma iubesc parintii mei. El pentru mine s-a jertfit. Si-a dat viata pe cruce pentru mine ca sa ma rascumpere si sa-mi deschida calea spre Imparatia Lui. Iar eu ce fac pentru El ?
Dumnezeul meu este Sfanta Treime, adica Tatal Cel Ceresc care s-a aratat noua oamenilor prin Fiul sau mult iubit Iisus Hristos si care locuieste in inimile noastre prin Duhul Sau Sfant.
Asa il inteleg eu pe Dumnezeu.
Dumnezeu este Creatorul a tot ce se vede cu ochii. A tot ce este in jurul nostru. Este creatorul tuturor fiintelor vii de pe pamant. El este deasemenea si Creatorul ingerilor si puterilor pe care eu nu le pot vedea cu ochii mei mici si dornici sa descopere tot ce este nou.
Pentru mine Dumnezeu este pace, iubire, bunatate si intelegere !
Privind icoana Mantuitorului Nostru Iisus Hristos, il vad cu ochii sufletului pe Tatal Ceresc si ÎI simt in inima mea cum vibreaza si imi sopteste incet : « Te iubesc copilul meu drag ! »
Acesta este Dumnezeul meu !

Gheorghe Andrei Iustin
Scoala Generala nr.11 Buzau - Clasa a V-a D

EVANGHELIA ZILEI

Ajutati la construirea Catedralei Neamului

construimcatedrala.ro

Contor Web


Totalul afişărilor de pagină ultimele 7 zile

web site traffic statistics