SCRISOARE CATRE DUSMANII LUI HRISTOS.


Chiar dacă m-aţi rănit in cele mai adânci unghere ale sufletului meu. 
Chiar dacă m-aţi jignit si m-aţi făcut de ras în intimitatea mea, lovind în ceea ce am eu mai de preţ în această viaţă, sufletul. 
Chiar dacă aţi făcut un lucru prin care mi-aţi jignit toţi strămoşii mei, părinţi, fraţi, surori, care au murit în nădejdea Învierii, lovind în instituţia ce Îl reprezintă pe pământ până la sfârşitul acestei lumi, pe Cel pe care Îl iubesc si Îl respect cel mai mult. 
Cu toate acestea , eu vă iubesc si vă iert! 
Da, pentru cine mă întreabă, sunt un român creştin ortodox ca apartenenţa religioasă. În realitate sunt un păcătos cu patimi şi obiceiuri ce contravin voii Domnului. Nu sunt nici cleric, nici alt angajat sau funcţionar al Bisericii. Sunt un creştin simplu care doresc să fac tot ce îmi stă în putinţă să mă îndrept faţă de mine însumi, faţă de voi şi faţă de Hristos. 
Da, întradevăr, eu pup moaşte, pup icoane, plătesc serviciile religioase pe care numai preoţii Lui le pot face, mă însemnez cu semnul Sfintei Cruci, mă spovedesc sincer si mă împărtăşesc cu Sfântul Trup si Sânge al lui Hristos, care pentru voi nu înseamnă decât ... pâine si vin. M-am cununat religios, mi-am botezat copiii, am botezat alţi copii, am dat un sfat creştin bun celor care mi l-au solicitat, în concluzie, pentru voi sunt un imbecil. 
Da, pentru voi eu sunt un habotnic, un om care nu merită respect, un om retrograd, limitat, îngust in gândire şi mai presus de toate un pericol pentru progresul naţiunii. Eu si cu cei asemenea mie suntem de vină că ţara aceasta merge din ce în ce mai prost, pentru care îmi cer iertare in numele tuturor. Dar eu va iert si va iubesc in acelaşi timp. Mulţumesc tuturor realizatorilor, invitaţilor, redactorilor, tehnicienilor si tuturor celor care au contribuit la emiterea in eter a acestor răutăţi. Nu aţi fost imparţiali, nu aţi redat adevărul despre averea Bisericii, care de fapt, această avere e a nimănui. Mănăstirile, bisericile de parohie, cimitirele, terenurile agricole, pădurile, căminele de bătrâni, hoteluri si aşezăminte de odihnă, toate aceste bunuri sunt de fapt în posesia noastră a tuturor. Nu sunt pe numele unei persoane sau alteia. 
Biserica suntem noi, credincioşii ei. 
Pentru cei care nu cunosc cum funcţionează această instituţie e uşor să arunce cu piatra, defăimând si judecând. Şi implicit ne-aţi defăimat si pe noi, milioanele de ortodocşi care am dat bănuţul nostru, atâtea sute de ani, acestei instituţii pentru a crea toate aceste lăcaşuri şi pentru a se întreţine în continuare. Preoţii bisericii au o foarte mare răspundere in fata lui Iisus, luând pedeapsă înmiită faţă de mine, pentru orice abatere sau păcat împotriva oamenilor sau a Lui Dumnezeu. Nu vreau să le iau apărarea dacă au greşit cu ceva. Dar a arunca anatema asupra tuturor din Biserica mi se pare un lucru foarte înjositor. 
Dar va iert si va iubesc! 
Sunt obligat să vă iert şi să vă iubesc, precum şi El ne-a iertat şi ne iartă mereu. Daca El mă iartă pentru toate injuriile, bătăile, biciuirile, scuipările, palmele, piroanele si pentru toată defăimarea pe care I-o provoc prin toate păcatele şi răutăţile mele, cu atât mai mult vă iert şi vă iubesc şi eu pe voi, cei care m-aţi desconsiderat şi m-aţi batjocorit considerându-mă un habotnic, prost, retrograd şi încuiat mintal, un visător cu capul in nori, o pleavă a societăţii. 
Fie ca Bunul Dumnezeu să vă dea gândul cel bun, să alunge de la voi pe cel ce vă inspiră în astfel de acţiuni şi să ajungeţi, la sfârşitul vieţii voastre, în Grădinile Edenului Ceresc alături de El, bineînţeles dacă doriţi acest lucru. 
Va rog să mă iertaţi dacă v-am supărat. 
Vă iubesc şi vă consider in continuare aceiaşi fraţi ai mei, romani, iubitori de strămoşi şi de Dumnezeu, pe toţi cei care aţi dat cu pietre în mine şi în cei asemenea mie, care Îl iubim pe Hristos şi apăram instituţia Lui divină, mama noastră spirituală, Biserica. 
Si ca să vedeţi cât de mult ne-a iubit şi ne iubeşte El pe noi, iertându-ne pentru tot ce I-am făcut si Îi facem, vă rog sa vedeţi acest mic videoclip: 


Va iert si va iubesc! 
Un habotnic. 

Gheorghe Marius

EVANGHELIA ZILEI

Ajutati la construirea Catedralei Neamului

construimcatedrala.ro

Contor Web


Totalul afişărilor de pagină ultimele 7 zile

web site traffic statistics